روز شانس
رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 11781
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 / 11 / 1392برچسب:, :: 11:15 قبل از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

سلام.دیروز مدرسه خیلی خوب بود . حداقل از روزای پیش بهتر بود.دیروز 2 .3 تا درس مورد علاقه ی منو داشتیم.زیست ازم نپرسید ولی نمیدونم چرا؟

ولی همه ی معلما ازم پرسیدن.فقط یکی رو خوب نخونده بودم که یه نمره ازم کم شد.همه رو خوب دادم.همیشه معلم زیستمون ازم میپرسید.مثلا

اون جلسه ای که غایب بودم جلسه بعدش بدون اینکه بدونم درس داده می خواد بپرسه 20 شدم.من به درسای زبان، شیمی ، فیزیک ، زیست ، ریاضی و

ادبیات خیلی علاقه دارم.شما چه درسایی رو دوست دارین.



نظرات شما عزیزان:

Ali R
ساعت0:15---11 بهمن 1392
مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: